Post by cabanjitewi on Feb 15, 2022 6:24:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Towerlands - tower defense IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ schakel beheerderspaneel in ▞▞▞
▞▞▞ Towerlands - tower defense 2022 version ▞▞▞
Bijna een uur gespeeld, de tutorials zijn razend, verwacht dat je alleen kunt klikken op wat de game je vertelt voor minstens zo lang als dat. Om nog maar te zwijgen van het feit dat de curve afschuwelijk is, verwacht tegen niveau 6 dat je advertenties MOET kijken om het bonusgoud meerdere keren te laten stijgen of te vermalen. De game verwacht dat je een waanzinnige hoeveelheid geld betaalt voor in principe nul inhoud. Beschamend ontwerp, hebzuchtige ontwikkelaars.
Het is een geweldig spel, en ik vind het niet erg om wat geld uit te geven aan games. Maar $ 10 voor een lvl 1-eenheid is gek. Dan moet ik al mijn munten uitgeven om het te verhogen, zodat het samen met mijn andere eenheden vecht. Verder is het een geweldig spel. Heb hierdoor twee sterren verloren omdat het vervelend is.
Het spel is best leuk.. Maar bereikte level 20 en het spel crashte wat ik ook deed, kon niets doen op de kaart, de baas verslaan, het zou gewoon crashen. Dus ik probeerde in te loggen op een ander apparaat zoals ik eerder heb gedaan, maar deze keer had het al mijn voortgang gewist en was het terug naar niveau 10.
Het is zonder twijfel een fatsoenlijke game, maar het wordt repetitief gedurende een periode waarin dezelfde routine steeds opnieuw wordt gedaan, krijgt een beetje een gebrek aan glans, ook is er een gebrek aan eenheden en torenmodules om aan te passen of slechts een beperkt aantal eenheden om te kiezen, zoals een speler die je tegen wave 150 begint op te merken. Helaas, aangezien het nu een amusementsspel voor de korte termijn is, wacht het erop om binnen twee maanden vergeten of verwijderd te worden. Zoals ik in het begin al zei, het is redelijk, maar ontbreekt in termen van waarde op de lange termijn.
Ik speel een zombieversie hiervan en het is eigenlijk beter dan dit omdat ik op zijn minst genoeg geld kan verdienen om mijn helden en andere dingen te upgraden en ik geloof nog steeds dat ik niet meer dan 4 uur moet wachten voordat helden upgraden, neem het gewoon weg of breng het gewoon het tot 15 minuten omdat dit een spel is, geen realiteit
Geweldig spel! Een paar problemen: 1. Ik werd uit het niets uit mijn clan gezet en ik betwijfel ten zeerste dat ik geschopt werd omdat ik #3 was in de clan en veel deelnam aan clan-evenementen. 2. Af en toe, als ik met een ander clanlid vocht, liep geen van beide toren schade op, en als ik het gevecht verliet, begon een andere, maar ik verloor meteen. Dit verbruikte 2 van mijn energiepunten. 3. Op de kaart wijzen markeringen constant naar bazen die ik al heb verslagen.
Kunnen we de optie krijgen om gevechtsstatistieken te zien voor een paar etappes terug? Ook als we de gezondheidsbalken zouden kunnen zien nadat het gevecht is afgelopen, maar voordat we de beloningen of in de statistieken verzamelen, zou dat erg nuttig zijn.
Geweldig spel, maar je wordt voor de gek gehouden om je edelstenen uit te geven door de knopposities tussen drukken te veranderen, zodat je geen edelstenen kunt sparen. Een beetje een lulbeweging
Towerlands - defesa torre Estratégia pzav
De game is prima, hoewel de voortgang te veel afhangt van het verzamelen van afk-bronnen. Anders zijn de middelen van clearing-stadia gewoon te laag, het heeft eerlijk gezegd geen effect. Dit zou worden opgelost als je het in-game abonnement neemt, dat je veel voordelen geeft, hoewel het een beetje voelt als een beloning om te winnen... Je krijgt misschien 4x middelen, en om de een of andere reden is het een maandelijks abonnement. Eerlijk gezegd is het speelbaar en een beetje leuk, maar proberen ervoor te betalen voelt als een overval...
Towerlands - tower defense 策略 uyij
Ik geniet echt van het spel, maar ik kan geen advertenties zien voor dubbel goud of gratis upgrades. Verder echt genieten van het spel.
Het begon niet voor mij... Ik accepteer de licentieovereenkomst en het blijft het accepteren, maar doe het nooit echt... Ik zou het spel graag willen spelen, dus ik zou graag willen helpen deze bug op te lossen. Ik kom uit Hongarije en heb een Xiaomi Android 9-telefoon als dat helpt. Ik hoop dat ik dit spel ooit kan spelen
Ik hou persoonlijk van het spel, het is leuk om te spelen en tijdrovend, maar het enige probleem is, het is geldhongerig, je moet dit betalen en dit betalen om dit te zien en het kan vervelend worden, maar het is nog steeds een leuk spel
Alles is ptw, maar over het algemeen nog steeds ok spel
Waarom heb je de upgrades van troepenniveaus beperkt? Je moet wave 1300 verslaan om voorbij level 274 van je troepen te komen! 😡 Vóór de update kon je de upgrades van het troepenniveau beperken zolang je genoeg goud hebt, maar nu is het zo moeilijk om golf 1300 te bereiken met niveau 274.
Idle Arks: Build at Sea Casual games drg
Als programmeur zou ik kunnen begrijpen waarom de betalingsopties zo hoog zijn! De gebruikersinterface is zo intuïtief en de graphics zijn echt mooi! Een suggestie die je kunt verbeteren, is om statistieken te verstrekken over de schade, het percentage voltreffers en andere bonussen! Zodat we onze uitrusting kunnen optimaliseren. Een andere mogelijke suggestie is om misschien een PVP te hebben, dus er is een gevoel van uitdaging in dit spel. Over het algemeen zie ik veel ruimte voor ontwikkeling! Hou van dit spel goed gedaan!
Echt een goede game, het is niet duidelijk wat de beste beslissing is om te nemen, een bug, en de beeldapparatuur is bizar.
Het spel is leuk en ik had graag willen blijven spelen. Maar de manier waarop deze game CONSTANT advertenties en premium door je strot duwt, is bijna beschamend. In plaats van je een fase te laten voltooien, wordt je gevraagd of je een advertentie wilt zien die je goud met ongeveer 10x verhoogt. Elk niveau. Autogevecht? Premie betalen. Snel uw eenheden opwaarderen? Premie betalen. Ja, deze advertenties zijn optioneel, ze gebruiken die optie altijd in je gezicht wanneer ze maar kunnen
Het basisspel is goed. Maar pas op, de betalingsmodellen zijn oplichterij. Helaas zullen ze je proberen te misleiden om dingen te kopen door pictogrammen te verplaatsen wanneer je snel op upgrades tikt. En het premium-niveau is altijd aanwezig in het spel. Het is een vreselijk aanbod met maandelijkse kosten, in navolging van de trend met andere f2p-games die obscene bedragen in rekening brengen. Je kunt Netflix voor minder krijgen.
De game zelf is zeer uniek en een geweldige tijdmoordenaar. Helaas wordt het verpest door een hebberig maandelijks abonnement dat belangrijke functies zoals autoplay en de mogelijkheid om de gevechten met hogere snelheid achter een betaalmuur te bekijken, vergrendelt wanneer de game al microtransacties heeft en door advertenties wordt ondersteund. Het is echt triest om te zien dat een game met zoveel potentieel door een paywall als deze wordt neergehaald. Ik hoop dat de ontwikkelaars het snel veranderen.
Dit is als de kampverdediging, maar veel cooler. Het enige dat ik niet leuk vind, is dat de trainingsupgrade zo duur is en soms als je naar de kaart gaat, crasht het spel, repareer het alsjeblieft.
Toen ik het spel voor het eerst installeerde, was het erg leuk. Upgrades waren niet overdreven lang om te doen of tussendoor. De graphics zijn goed. Bediening eenvoudig in gebruik. De leercurve is ideaal. De game werkte zelfs offline. Toen kwam er een update en de game vereist een internetverbinding. Ik heb momenteel geen internet thuis en helaas heeft het spel te veel van mijn gegevens gebruikt. Ik zal het opnieuw installeren als ik thuis weer internet kan krijgen. Het is een leuk spel om te spelen.
Leuke game vind ik echt leuk, maar het is de prijs niet waard en ja, de inhoud die ze hebben gemaakt met de prijs die ze kiezen, is in het woord dat ze gebruiken, maar voor een maandelijkse betaling is dat niet het geval, het zou een eenmalige vergoeding moeten zijn
goede game had alleen een paar kleine problemen met het kopen van transacties
Het spel is best leuk en heeft veel goede elementen. De extreem agressieve inkomsten genereren verpest het echter. Voortdurend advertenties en "aanbiedingen" in je gezicht duwen, samen met een volledig belachelijk abonnement van $ 10 PER MAAND voor een paar extra voordelen. Dacht bijna dat het een grap was. Jammer, want de game had potentie.
De gameplay, het concept en de kunst zijn fenomenaal. Het probleem dat ik heb is vooral het betalen om te winnen. Er zit zoveel achter een betaalmuur voor een pro-ABONNEMENT. Ik kan een paar bonussen begrijpen om pro te zijn om mensen te laten betalen, maar zelfs de statistieken, om te zien welke eenheden beter presteren, vereisen pro. Het geld dat u van golven krijgt, is te verwaarlozen, u moet 100% advertenties bekijken voor extra munten. Dit is opgelost met pro, waar je alle munten ontvangt zonder advertenties, maar de prijs is bijna roof.
Zoooo, ik wil dat de etappes SNELLER gaan dan op normale snelheid, en ik heb geen zin om 9,99 per maand te betalen, ALLEEN om het sneller te laten gaan, en ik heb het gevoel dat ik niet de enige ben die er hetzelfde over denkt. Gewone kerel, wees niet zoals fortnite en heb geldhonger.
De dubbele bonus voor het bekijken van advertenties werkt niet, zelfs als het netwerk in orde is. Het opnieuw installeren van het spel werkt enige tijd. Maar de problemen blijven zich na een bepaalde tijd herhalen.
Het spel is geweldig. Je hebt geweldig werk geleverd. Maar ik kocht het maandabonnement en kon mijn volgende golf niet eens afmaken. Het bevriest en sluit het hele spel af. Dus dat was een totale verspilling van geld, dus ik kan het spel niet spelen. Als het mogelijk is, zou ik graag mijn geld terug willen krijgen, maar als je me kunt helpen het probleem op te lossen, blijf ik graag zonder iets spelen. Ik beoordeel 5 sterren als je me kunt helpen
Best goed spel. Er zijn niet zoveel advertenties, maar je kunt advertenties bekijken om aan beloningen toe te voegen, en als je daar genoeg advertenties van bekijkt, krijg je nog meer beloningen uit de advertentiekist, en dat kun je oneindig doen. Maar je kunt maar 1 advertentie tegelijk bekijken om de beloningen te verhogen, je kunt er niet naar kijken zoals 30 en krijgen als 2 mil goud, je krijgt er maar 1 per missie, niveau, ding. Goed spel, zou het aanraden
Deze game is echt klote zodra je level 20 bereikt als je het verkeerde upgradet dat je hebt genaaid en het is gewoon te moeilijk NIET INSTALLEREN
Goed spel
Het kan een geweldig spel zijn als je niet elke 30s naar een advertentie zou kijken (het is echt) Update: Bedankt voor de steun. U moet nadenken over hoe vaak de speler advertenties bekijkt. Test je spel als zowel f2p- als abonneespeler. En als u dezelfde advertentie vanuit hetzelfde netwerk bekijkt, is dat niet alleen slecht voor de speler, maar het verlaagt ook de advertentie-vertoningswaarde (eCPM).
De pro-aankoop is oneerlijk, geeft u niet om uw arme klanten? U kunt de edelsteenaankoop houden, maar verwijder de pro-aankoop. Ik heb al het maximum bereikt. Ik heb niets te doen, mijn enige doel is om de pro te krijgen, maar ik ben pas 13 jaar oud zonder geld, hoe ga ik het krijgen?
het was alsof ik in de game zelf zat, de eigenlijke gameplay was vrij eenvoudig, maar omvatte strategie en snel denken. je moet de basis van gamen kennen en je moet ook je grenzen kennen om deze game te spelen
Spelmechanica, zoals hoe ze de plekken verwisselen voor goud versus kristal-upgrades, zijn echt verergerend. Ik heb geprobeerd de 250 kristallen voor House in Japan te sparen en zit nu op 7 omdat ik TWEEMAAL vandaag iets meerdere keren aan het upgraden was en ze de plek verwisselden met kristalupgrades om me zover te krijgen dat ik het tot bijna niets zou uitgeven. Het is teleurstellend omdat het echt spreekt tot de mentaliteit van de ontwikkelaar die ik hun steun heb gestuurd, maar ik weet zeker dat ze het niet zullen terugbetalen of zelfs maar overwegen.
Crasht de hele tijd, maar verder is het een redelijk goede game
Ik heb 3 sterren gegeven voor deze game omdat ik de vertraging heb ervaren na de golf 20
Over het algemeen een goede game, maar één ding dat wat werk zou kunnen hebben, het beloningssysteem kan misschien een gevechtspas toevoegen of iets anders, het is een win-win, want neem het op bij het abonnement van $ 9,99 en het zal zijn waarde meer waard zijn en spelers zullen meer verleid worden om $ 10 te betalen voor betalen om te winnen
Persoonlijk was deze game geweldig tot de 1.6-update. Enorme exp nerfs zodat wat je eerder 20 miljoen kostte om een vaardigheidspunt te krijgen, nu 300 miljoen kost. Ondertussen krijg je 2mil per golf. Het is belachelijk. De nieuwe portalen vereisen het gebruik van alleen de gespecificeerde eenheidstypes; boogschutters, magiërs of summoners. Het probleem is dat het aantal boogschutters lager is dan bij de andere soorten eenheden, dus je kunt maar iets meer dan de helft van je toren vullen. De upgrade-torenknop wijzigen zodat je per ongeluk edelstenen uitgeeft. Ik raad het niet aan
Beestje. Om te beginnen heb ik echt genoten van het spel, ik heb ongeveer level 100 bereikt en het volgende uur komt op en het zegt dat ik level 862 ben, dus op het moment krijg ik absoluut een schot door alles en het heeft mijn spel vrijwel vermoord, er is geen herstart Ik weet niet hoe ik het moet oplossen.. help
Je kunt niet van het spel blijven genieten zonder een keer echt geld uit te geven. 60 is bereikt. Betaalmuur is echt!!